کمیته برنامه ریزی
کمیته برنامه ریزی درسی |
|
مسئول کمیته
دکتر نازیلا وثوقی دکترای تخصصی پرستاری کودکان مرتبه علمی: استادیار شماره تماس: 33726085 داخلی 218 |
![]() |
اعضای کمیته برنامه ریزی
نام و نام خانوادگی |
مدرک تحصیلی |
سمت |
گروه آموزشی |
|
1 |
دکتر ناصر مظفری |
دکترای تخصصی پرستاری |
ریاست دانشکده |
مراقبت های ویژه و اتاق عمل |
2 |
دکتر عقیل حبیبی |
دکترای تخصصی آموزش بهداشت |
معاون آموزشی |
داخلی- جراحی |
3 |
دکتر رجب دشتی کلانتر |
دکترای تخصصی پرستاری |
مدیر دفتر توسعه آموزش |
مراقبت های ویژه و اتاق عمل |
4 |
دکتر معصومه آقامحمدی |
دکترای تخصصی پرستاری |
معاون پژوهشی |
اورژانس و فوریت های پزشکی |
5 |
دکتر سعید مهری |
دکترای تخصصی پرستاری |
مدیر گروه |
اورژانس و فوریت های پزشکی |
6 |
دکتر فاطمه ابراهیمی |
دکترای تخصصی پرستاری |
مدیر گروه |
داخلی- جراحی |
7 |
دکتر مهدی اجری |
دکترای تخصصی پرستاری |
مدیر گروه |
مراقبت های ویژه و اتاق عمل |
8 |
دکتر فریده مصطفی زاده |
دکترای تکنولوژی آموزشی |
مدیر گروه |
مامایی |
9 |
دکتر پوران اخوان اکبری |
دکترای بهداشت باروری |
هیئت علمی |
مامایی |
کوریکولوم ها و برنامههای درسی، مهمترین جزء موسسات آموزشی محسوب می شوند. در واقع، برنامه های آموزشی پیش نویس اصلی آغاز یک فرایند یادگیری- یاددهی محسوب می شود. این کاربه همین دلیل فرایند تدوین این برنامهها و به ویژه شرکای اصلی که باید در تدوین آن مشارکت داشته باشند، طیف وسیعی از ادبیات برنامهریزی درسی را به خود اختصاص میدهد. توجه به لزوم برنامه ریزی درسی و دقت در اجزاء تشکیل دهنده آن به عنوان یک سیستم و مجموعه، نشانگر حساسی از سازمان فکری و روند آموزشی اساتید میباشد.
وظایف کمیته برنامه ریزی درسی:
- همکاری با مرکز مطالعات و دفتر توسعه در طراحی نظام مدیریت برنامه های درسی برای برنامه های در حال اجرا
- تدوین شیوه نامه های مدیریت برنامه ریزی درسی و پایش و نظارت بر اجرا
(روش های یاددهی یادگیری، سازماندهی محتوا، استراتژی های آموزشی، تدوین طرح دوره و رح درس در کلیه عرصه های آموزشی، ارزشیابی و ...)
- همکاری برای ارتقای کیفیت آموزش های ارائه شده در کلیه عرصه های آموزش
(اعم از مرکز مهارت بالینی، آموزش های ارائه شده در مرکز آموزش مجازی، آموزش مداوم و ...)
- ارائه مشاوره و مشارکت در تدوین و بازنگری برنامه های درسی
- نظارت بر بکارگیری شیوه نامه های استفاده از روش های یادگیری فعال در عرصه های آموزشی مرتبط
- همکاری در استقرار و توسعه برنامه های آموزشی مبتنی بر جامعه و پاسخگو
- ارائه بازخورد طرح دوره و طرح دروس به اساتید گروه ها
- انجام مطالعات مرتبط با کوریکولوم های آموزشی و محتویات آنها