ریاست
دکتر ناصر مظفری
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دکتری ( p.h.D ) آموزش پرستاری
شماره تماس مستقیم: ۳۳۷۲۸۰۰۵؛ دورنویس: ۳۳۷۲۸۰۰۴
پیش شماره ۰۴۵ برای خارج از استان اردبیل
پست الکترونیکی: n.mozaffari@arums.ac.ir
ماموریت (Mission)
ماموریت این دانشکده تربیت نیروی انسانی حرفه ای ( متخصص، متعهد، خلاق متفکر و کارآمد) در یک بستر مناسب بر اساس باورها و ارزش های علمی فرهنگی و معنوی در مقاطع تحصیلی مختلف برای ارائه خدمات پرستاری مامایی اتاق عمل و فوریتهای پزشکی بر اساس بالاترین استانداردها و متناسب با نیازهای در حال تغییر جامعه است.
ارزشها و باورها(Values & Beliefs)
ارزش های سازمانی زیربنای فرهنگ سازمانی است. اصول و راهنمای دانشکده پرستاری و مامایی در تصمیمات و رفتارهای مطابق با موارد زیر خواهد بود:
1- خلاقیت، مسئولیت پذیری و پاسخگویی در مقابل تصمیمات
2-خدامحوری ،نوع دوستی، حفظ کرامت انسانی ذینفعان
3- شفافیت، کارایی و اثربخشی
4- رعایت کدهای اخلاق حرفهای پژوهشی و آموزشی
5- روزآمدی، دانش گرایی و شایستهسالاری
6-احترام متقابل و ارتباط حرفه ای
7-مشارکت نوآوری و کار گروهی
8- بهسازی و ارتقای سطح دانش، تخصص و مهارت های فردی، اجتماعی و حرفه ای
شرح وظایف رئیس دانشکده
- تعیین و ابلاغ خط مشی اجرائی دانشکده در قالب سیاستهای علمی و پژوهشی و اداری دانشگاه
- نظارت بر حسن اجرای مصوباتی که از طریق ریاست دانشگاه ابلاغ می شود .
- ایجاد ھماھنگی و نظارت بر امور آموزشی و پژوھشی، اداری و مالی دانشکده
- نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی و پژوھشی اعضای ھیات علمی
- ارزیابی و ھماھنگ کردن کلیه فعالیتھای واحدھای تابعه
- نظارت بر کار شوراھای مختلف دانشکده
- ارزیابی فعالیت سالیانه واحد و گزارش آن به ریاست دانشگاه
- پیشنھاد انتصاب معاونین دانشکده و مدیران گروھھا
- ایجاد ارتباط مناسب بین دانشکده و سایرنهادها و دستگاههای اجرائی به منظور پیشبرد اهداف دانشکده
- نظارت بر عملکرد کادر غیرھیات علمی دانشکده وارزیابی فعالیت و رفتار آنھا با مشارکت مدیران واحدھای تابعه
- بررسی و برآورد نیازھای مالی، استخدامی، تجھیزاتی و تحقیقاتی دانشکده و اعلام آن به مقامات مسئول
- شرکت درشوراھای ذیربط دانشگاه و انعکاس نتایج و گزارشات شوراھا به اعضای ھیات علمی و کارکنان و دانشجویان
- بررسی صلاحیت معاونان، گروھھا و اظھارنظر و اقدام لازم درباره آنان
- پیشنھاد بودجه سالانه دانشکده
- امضاء کلیه اسناد مربوط به امور مالی دانشکده در حدود اختیارات
- پیگیری ایجاد فضای مناسب و فراهم نمودن امکانات لازم جهت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اساتید، کارکنان و دانشجویان
- نظارت و پیگیری روند تبدیل وضعیت اساتید دانشکده مطابق با ضوابط و ایین نامه ها
- تایید و یا امضاء احکام تشویق، توبیخ و انتصاب و ترفیع و....پرسنل با توجه به پیشنهادها و سوابق مربوطه
- ارزشیابی مداوم عملکرد سازمان و پرسنل وتکمیل فرم های مربوطه و اقدام بر اساس نتایج جهت ارتقای عملکرد
- انجام سایر امور محوله بر اساس سیاست های دانشگاه