در فضایی صمیمی و با حضور خانواده دانشجویان و مسئولین و اساتید دانشکده پرستاری و مامایی

مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته های اتاق عمل و مامایی ورودی۹۴ دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۷ کد : ۷۷۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۵
مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته های اتاق عمل و مامایی ورودی سال۱۳۹۴ با حضور خانواده های این دانشجویان و همچنین ریاست، مسئولین، پرسنل دانشکده پرستاری و مامایی روز شنبه ۵ مردادماه ۹۸ در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم که با حضور پرنشاط و صمیمی خانواده های دانشجویان رشته اتاق عمل و مامایی94 و مسئولین،اساتید و پرسنل دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد آقای دکتر مولائی ریاست محترم دانشکده در سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده های این عزیزان، بر لزوم سپاسگزاری و قدرشناسی دانشجویان دانش آموخته نسبت به زحمات والدین گرامیشان که همواره آنان را در مسیر کسب علم و دانش حمایت نموده اند تاکید کرد. ایشان رشته های مامایی و تکنولوژی اتاق عمل را جزو رشته های پر استرس و حساس برشمرد و ضمن یادآوری سختی کار اساتید و مربیان این دو رشته تحصیلی از زحمات و تلاشهای این اساتید و مربیان زحمتکش و خدوم در آموزش دانشجویان عزیز تشکر و قدردانی نمود. ایشان در ادامه پایان دوره چهارساله کارشناسی را  نقطه آغازی در راه کسب علم و دانش در مقاطع و مراحل بالاتر و تولدی مجدد برای شروع فصل جدید از کتاب زندگی هر یک از دانشجویان عزیز دانست و ابراز امیدواری نمود  با توجه به راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته مامایی در دانشکده بزودی دانش آموختگان عزیز به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد  دانشکده پرستاری و مامایی پذیرفته شوند.

در ادامه سرکارخانم اسدزاده و سرکارخانم مشفقی مدیران گروههای مامایی و اتاق عمل در سخنانی ضمن تبریک به این دانش آموختگان برای آنان آرزوی توفیق از درگاه خداوند متعال نمودند و در پایان مراسم نیز این دانشجویان دانش آموخته نیز با همراهی مدیران گروههای خود در برابر قرآن کریم سوگند خدمت صادقانه به جامعه یاد نمودند.

آخرین ویرایش۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نظر شما :

-->