دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت ((سیمرغ))

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۵ کد : ۲۸۴۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۲

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت (سیمرغ) با محوریت فرهنگ سازی و تعمیم موضوعات فرهنگی کشور را همه ساله برگزار می نماید. از اینرو با توجه به ابعاد مهم موضوع "جمعیت" امسال بر آن شدیم که جشنواره سیمرغ سمت و سوی "جوانی جمعیت" داشته باشد.

*بخشهای جشنواره

الف: بخش دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت

ب: بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی وزارت بهداشت

ج: بخش ،اساتید، اعضاء هیئت علمی و جامعه پزشکی وزارت بهداشت

د: بخش ،ویژه شبکه های بهداشت و بهورزها بخش ویژه این جشنواره به جهت ارتباط اولیه خانوارها با شبکه های بهداشت و درمان بهورزها و مراقبین سلامت در ارتقاء وضعیت سلامت خانواده باروری با بهبود شاخص های مرگ و میر ،کودکان مادران و ... به این گروه در روستاها و شهرستانها اختصاص دارد).

و: بخش دانشجویان غیر ایرانی در حال تحصیل در وزارت بهداشت با توجه به اینکه بحران جمعیت جهانی است دانشجویان بین المللی که در ایران اشتغال به تحصیل دارند می توانند شرکت نمایند).

ه: بخش ملی ویژه عموم افراد در این بخش دیدگاه ملی است و مختص کارکنان نظام سلامت نمی باشد).

ی: برگزاری مسابقه کتابخوانی برای عموم شرکت کنندگان کتاب ایران جوان بمان" نوشته محسن عباسی ولدی کتاب ایران جوان "بمان با زبان و بیانی ساده و روان به همۀ موضوعات و مسائل مطرح در بحث افزایش جمعیت و چرایی ،آن تربیت ،فرزند کنترل جمعیت در ،ایران مشکلات اقتصادی خانواده های پرجمعیت، سنتهای الهی در رزق و روزی به بندگان جایگاه فرزند آوری در اسلام .... می پردازد. از این رو، نویسنده این کتاب کوشیده به مسأله بحران جمعیتی کشور نگاهی همه جانبه داشته باشد).

*محورهای جشنواره

- افزایش جمعیت و فرزند آوری

*رشته های جشنواره

نمایشنامه نویسی تحقیق و پژوهش ،سرود فیلم کوتاه فیلم مستند فیلمنامه نویسی ،شعر، نثر، ادبیات طنز، داستان کوتاه، خاطره نویسی شعار و پیام کوتاه نقاشی نقاشی دیجیتال کاریکاتور ،پوستر، عکس، اینفوگرافیک و برنامه های رادیویی

*زمانبندی جشنواره

- مهلت ثبت نام وثبت اثر: تا پایان آبان ماه 1402

*ارتباط با ما

- کانال اطلاع رسانی دبیرخانه دائم جشنواره سیمرغ اردبیل (جهت کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و ثبت و تحویل اثر) در پیام رسان های ایتا و بله: @simorgh_ard

- آدرس دبیرخانه دائم جشنواره سیمرغ اردبیل جهت تحویل آثار: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع اداری شهید سردار سلیمانی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، دبیرخانه جشنواره سیمرغ اردبیل

- ارتباط با کارشناس جشنواره :

پیام رسان ایتا : @Jamali_Simorgh

پیام رسان بله : @jamali_simorgh

 

لذا خواهشمند است دستور فرمائید اطلاع رسانی شایسته در این رابطه معمول گردد.

همچنین در این راستا دبیرخانه جشنواره سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نظر دارد، جشنواره ای در سطح استانی به صورت مسابقات علمی، فرهنگی و هنری در حوزه های فوق الذکر و با محوریت جشنواره سیمرغ برگزار نماید که اطلاع رسانی های مرتبط با آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک فایل PDF آیین نامه 


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۱۶ آبان ۱۴۰۲

نظر شما :

-->