جلسه هم اندیشی اساتید، مربیان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی با حضور معاون محترم فرهنگی دانشجویی

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۳۸۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۲
جلسه هم اندیشی اساتید، مربیان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی با حضور معاون محترم فرهنگی دانشجویی

جلسه هم اندیشی اساتید، مربیان و کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی در تاریخ  25/11/ 1401 با حضور معاون محترم فرهنگی دانشجویی و مدیران آن حوزه در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر مظفری ریاست دانشکده ضمن خوشامد گویی به اعضای جلسه، مسائل فرهنگی و دانشجویی را یکی از مسائل مهم جامعه دانشگاهی بیان کردند. ایشان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید داشتند که فرهنگ ارتباط دائمی با ایمان، باور ها و عادات مردم داشته و الهام بخش حرکات و اعمال آنها می باشد و اگر فرهنگ اصلاح شود همه چیز اصلاح خواهد شد. توجه به مسائل فرهنگی، مسولیت قانونی است و باید دائمی باشد. آنچه که ملت ها را حفظ میکند فرهنگ آن ملت است.

ریاست دانشکده با تاکید بر پیشرفت های کمی و کیفی دانشکده در حوزه های آموزشی و زیرساختی، به عدم تناسب چارت دانشکده با وضعیت موجود بخصوص در حوزه های مربوط به مسائل دانشجویی-فرهنگی مثل کارشناس روانشناسی، روابط عمومی و ... اشاره داشتند. اما با همت و تلاش همکاران، در ارزیابی های صورت گرفته دانشکده پرستاری و مامایی در حوزه پوشش و رفتار حرفه ای از رتبه های برتر می باشد. ایشان اظهار امیدواری کردند،  با احداث ساختمان جدید دانشکده، شاهد ارتقای هرچه بیشتر در مسائل فرهنگی و دانشجویی باشیم. 

در ادامه دکتر حبیبی معاون آموزشی دانشکده خلاصه عملکرد فرهنگی دانشکده در سال 1401 را ارائه نموده و اشاره کردند؛ کمیته ها از جمله کمیته عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، صرفه جویی و اقامه نماز  به طور منظم برگزار می شود. در راستای گفتمان علمی و فرهنگی بین گروههای مختلف، جلسه ای با گروه معارف اسلامی دانشگاه تشکیل شده است. در خصوص برنامه راهبردی در حوزه های فرهنگی، منشور اخلاقی در سایت دانشکده بارگذاری شده است و پوشش حرفه ای هم در کلاسها و هم در جلسات توجیهی دانشجویان جدیدالورود مورد تاکید قرار می گیرد. انجمن های علمی دانشکده جزو انجمن های برتر دانشگاه بوده و در حوزه پژوهش نیز، دانشجویان دانشکده جزو پژوهشگرهای برتر کشوری  انتخاب شده اند. در حوزه های مختلف ورزشی و قرآن و عترت نیز اساتید و دانشجویان صاحب رتبه های برتر دانشگاهی و کشوری بوده اند.

در ادامه اساتید و کارکنان حاضر در جلسه نظرات خود را در خصوص مسائل فرهنگی و دانشجویی بیان داشتند.

دکتر رهبر معاون محترم فرهنگی دانشجویی دانشگاه در خصوص مسائل مرتبط با تغذیه و اسکان دانشجویان توضیحاتی ارائه کردند و در ادامه به بحث جشن های خانوادگی اساتید و کارکنان در مناسبت های مختلف پرداختند. ایشان با اشاره به اردوهای زیارتی و فرهنگی اساتید و کارکنان دانشگاه ابراز امیدواری کردند که در سال جدید با برنامه های متنوع تر شاهد ارتقای بیش از پیش مسائل فرهنگی در دانشگاه باشیم.

جلسه ساعت 11 شروع و ساعت 30/13 با ذکر صلوات خاتمه یافت.

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نظر شما :

-->