با حضور و تدریس دکتر مسعودی متخصص طب ایرانی

برگزاری کارگاه آشنایی با طب ایرانی دردانشکده پرستاری و مامائی

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۷ کد : ۱۹۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۶
کارگاه دو روزه آشنایی با طب ایرانی با استقبال کم نظیر اساتید و پرسنل دانشکده پرستاری و مامایی و تدریس آقای دکتر مسعودی متخصص طب ایرانی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱و۲۲ شهریورماه ۱۳۹۶ در این دانشکده برگزار شد.
برگزاری کارگاه آشنایی با طب ایرانی دردانشکده پرستاری و مامائی

 

در ابتدای این کارگاه دو روزه دکتر ناصر مظفری معاون محترم آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به اهمیت و قدمت طب ایرانی از توجه به این طب در سالهای اخیر و وارد نمودن آن در سطوح تخصصی حوزه های دانشگاهی کشور ابراز خرسندی نمود. وی با تشکر از حضور جناب آقای دکتر مسعودی جهت برگزاری کارگاه آشنایی با طب ایرانی در دانشکده پرستاری و مامایی اردبیل، با اشاره به اینکه تعدادی از تئوریها و مدلهای پرستاری برگرفته از طب سنتی شرق بوده است به توجه خاص به طب ایرانی در پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی اشاره کرد و افزود: با اینکه تاکنون تعداد کمی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده فارغ التحصیل شده اند اما تعداد دو پایان نامه از آنها در حوزه طب ایرانی بوده است.

در ادامه این کارگاه دو روزه دکتر مسعودی متخصص طب ایرانی به تدریس طب ایرانی با توجه خاص به مزاج شناسی پرداخت که مورد استفاده اساتید و پرسنل دانشکده پرستاری و مامایی قرار گرفت. همچنین در پایان این کارگاه نیز دکتر مظفری معاون محترم آموزشی دانشکده با اهدای لوحی به رسم سپاس، از زحمات دکتر مسعودی در تدریس و برگزاری این کارگاه آموزشی تقدیر و تشکر نمود.

خاطرنشان می شود میزان موفقیت و استقبال از کارگاه مذکور بدلیل تطابق مطالب ارائه شده با نیازهای زندگی در حدی بود که اعضای شرکت کننده در کارگاه خواستار برگزاری کارگاههای مشابه بعدی در حوزه طب ایرانی شدند و دکتر مسعودی نیز در پاسخ به این درخواست آنان ضمن تشکر از ریاست و سایر مسئولین دانشکده پرستاری و مامایی در توجه به طب ایرانی و برگزاری این کارگاه ابراز امیدواری نمود با ادامه همکاری خوب مسئولین این دانشکده برگزاری کارگاههایی از این قبیل برای معرفی و آشنایی بیشتربا طب ایرانی میسر گردد.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۶

نظر شما :

-->