تبریک روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۸ کد : ۱۷۸۶۰ اخبار تبریک
تعداد بازدید:۱۶۴

بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار در هر کشوری مرهون مجاهدت ملت و بخصوص صاحبان علم و معرفت خصوصا جوانان دانشجو که شور و شعور جوانی را با انرژی دانش بهم امیخته و در مسیر نور و تعالی در حرکتند می باشد. 

  16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور بصیرت، آگاهی و رشادت دانشجویانی است که سینه خود را برای استقلال و آزادی در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

 دانشجویان آگاه در طی دوران پر فراز و نشیب کشور با الهام از سیره سیاسی بزرگان انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ، توانسته اند دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ  ودر هر حال برای کمک  به کشور جانفشانی نمایند.

اکنون در دهه پنجم انقلاب، باید بدانیم که توسعه دانشگاه ها و توجه به دانشجویان از جمله مسائلی هست که می تواند با توسعه علم و دانش در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی نزدیکتر و رفاه، آرامش و آسایش را برای مردم غیرتمند این سرزمین به ارمغان آورد و روز دانشجو تاکید دوباره بر جایگاه و اهمیت دانشگاه و دانشجو درسرنوشت ملت و کشور هست.

  16 آذر ماه را به عنوان نماد آگاهی،  آزادگی و استکبار ستیزی به همه دانشجویان آگاه و با بصیرت تبریک و تهنیت عرض نموده آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه آنها را دارم.

دکتر ناصر مظفری

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

آخرین ویرایش۱۷ آذر ۱۴۰۰

نظر شما :

-->