جلسه بازبینی و بررسی مستندات مربوط به سنجه های اعتبار بخشی

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۱۷۶۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷
جلسه بازبینی و بررسی مستندات مربوط به سنجه های اعتبار بخشی با حضور مسئول EDC دانشگاه جناب آقای دکتر کامران و ریاست دانشکده جناب آقای دکتر مظفری و معاونین و مدیران گروه های آموزشی، مسئول EDO و مسئول اعتبار بخشی دانشکده در مورخه ۲۳/۸/۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات دانشکده برگزار گردید.
جلسه بازبینی و بررسی مستندات مربوط به سنجه های اعتبار بخشی

در آغاز دکتر مظفری ضمن تقدیر از تلاش های مفید صورت گرفته توسط مجموعه دانشکده، اعتبار بخشی را فرصتی برای ارتقای کیفی و فرایندهای آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و اجرایی دانشکده دانستند که باید از این فرصت ارزشمند به نحو مطلوبی استفاده نمود. سپس معاونت آموزشی و مسئول اداره آموزش دانشکده گزارش عملکرد و تغییرات سایت اداره آموزش و گروه های آموزشی را ارائه نمودند. در ادامه دبیر اعتبار بخشی دانشکده، دکتر دشتی کلانتر با تشکر از همکاری های مناسب ریاست، معاونت های آموزشی و پژوهشی و همچنین گروه های آموزشی، ویژگی های اعتبار بخشی برنامه ای و چالش های اجرایی آن در دانشکده را عنوان کردند و برنامه زمانی برای تحویل و بارگذاری مستندات در سامانه اعتبار بخشی به استحضار اعضا گروه رسانده شد.

جلسه با ارائه گزارش توسط هر یک از مدیران گروه های چهارگانه آموزشی دانشکده و بیان دیدگاه های ایشان در جهت تلاش برای ارتقا کیفیت ادامه یافت.

آقای دکتر شمشیری مسئول EDO دانشکده نیز نکات مورد توجه جهت آمادگی لازم برای ارزیابی مجازی و یا حضوری استاندارد های اعتبار بخشی را بیان کردند.

در پایان دکتر کامران، مسئول EDC دانشگاه، با ارزشممند خواندن برنامه آماده سازی و تلاش های عمومی در جهت ارتقا کیفیت فرایندهای آموزشی،پژوهشی و مدیریتی به سوالات و ابهامات مطرح شده در حین ارائه گزارشات پاسخ دادند. همچنین از برنامه EDC و معاونت آموزشی دانشگاه در جهت حمایت از برنامه های توسعه ای دانشکده تا جای امکان خبر دادند.

این جلسه با تبادل نظر مجدد و مشورت گروه های آموزشی در حوزه های مختلف پایان یافت.

آخرین ویرایش۲۹ آبان ۱۴۰۰

نظر شما :

-->