با حضور ریاست محترم دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

اولین نشست گروه پرستاری مراقبتهای ویژه در دانشکده پرستاری ومامایی

۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۷۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۳
اولین نشست گروه پرستاری مراقبتهای ویژه به ریاست دکتر ناصر مظفری مدیر محترم این گروه و با حضور ریاست محترم دانشکده روز چهارشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۶ در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.
اولین نشست گروه پرستاری مراقبتهای ویژه در دانشکده پرستاری ومامایی

در ابتدای این نشست دکتر ناصر مظفری مدیر محترم گروه پرستاری مراقبتهای ویژه گزارشی درباره وضعیت این گروه در دانشکده ارائه و با تاکید بر لزوم استقلال این گروه افزودند یکی از چالشهای دانشگاه پرداخت حق مدیریت به چندین مدیر گروه در دانشکده هاست. وی با بیان اینکه استفاده از واژه "بخش ویژه" در حکم مدیر این گروه یک چالش مهم است، داشتن ۵ عضو هیئت علمی را از ملزومات ایجاد این گروه دانستند و در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم همدلی و رفتارهای حرفه ای در گروه برای رسیدن به اهداف مورد نظر به بیان برخی از تلاشهای انجام شده در راستای استقلال، رشد و ترقی این گروه پرداختند.

در ادامه این نشست خانمها نصیری و درآبادی از اعضای هیئت علمی دانشکده و همچنین گروه پرستاری مراقبتهای ویژه به بیان دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند که مورد بررسی سایر اعضای گروه قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

در پایان این نشست ریاست محترم دانشکده ضمن آرزوی توفیق برای اعضای گروه ابراز امیدواری نمود با اخذ مجوز تاسیس مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری اورژانس، یک گروه واحد تحت عنوان گروه "پرستاری مراقبتهای ویژه و اورژانس" در دانشکده ایجاد گردد.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۳۹۶

نظر شما :

-->